7.11.2009

Powitanie

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Prowadzę bloga na stronach W.P. już ponad rok. Zostawiłam tam sporą cząstkę siebie. Ukazałam nie tylko miłość do czterech kątów, które są moją oazą i sposobem na życie, ale także wielkie uczucie do stworzeń wszelakich i ogromną pasję do pięknych, stylizowanych motorów jakimi są choppery. Bardzo przywiązuję się do wszystkich i wszystkiego; do ludzi, zwierząt, miejsc, rzeczy, i jak widać do bloga również :)
Niestety, stale pojawiające się problemy na portalu blogowym W.P. skutecznie uprzykrzające życie, coraz częściej zmuszają mnie do myślenia o rychłej „przeprowadzce”. Pomimo ogromnego przywiązania do bloga, którego regularnie prowadzę od 15 miesięcy, pewnie niebawem przeniosę mały skrawek mojego świata w nowe miejsce. Z całą pewnością nie zabiorę ze sobą licznych postów dnia powszedniego i moich historii pisanych przez samo życie, ale obowiązkowo „spakuję w walizkę” część zdjęć, które będą jakoby wstępem do tworzenia dalszych historii.
Zapraszam do mojego miejsca na ziemi:
Świat Alexy

Serdecznie pozdrawiam :)

**************************************************

6 komentarzy:

  1. Witam Cię dziękując za miły komentarz.Za chwilę do "Świata Alexy" zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie witam i bardzo się cieszę, że spotkałam na swojej drodze następną pokrewną duszyczkę.
    Dziękuję za miłe memu sercu słowa.
    Do zobaczenia.
    Ściskam
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa zapomniałam dodać, że w Twoim świecie znalazłam kilka swoich przedmiotów :) i jak tu nie mówić o braterstwie dusz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie serdecznie :)
    Jesteście moimi pierwszymi gośćmi :)

    Li
    Mój Świat Alexy na dniach będzie właśnie tu przeniesiony :)

    Jolanno
    ja też na tych stronach "odkryłam" cudownie pokrewne duszyczki, takie jak Ty :)

    Pozdrawiam Was babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alexo, witaj na Bloggerze i przyjmij życzenia długiego i przyjemnego zostawiania tu własnej cząstki niewielkiej. A także pozyskiwania nowych znajomych,a kto wie, może i przyjaciół nawet.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma.ol.su
    dziękuję z całego serducha :)
    Te znajomości są dla mnie bardzo cenne. A przyjaźnie? Liczę, że i takie się zrodzą. Bo świat, bez przyjaciół taki pusty jest...
    Serdecznie Cię pozdrawiam kochaniutka moja i Twoje miluchne, mięciuchne pociechy :)

    OdpowiedzUsuń