23.11.2018

BLACK - WHITE home & me

Dzień Dobry
Po tak długim czasie nie wiem od czego zacząć...
Przez cztery lata (2012 - 2016) prowadziłam bloga "BLACK - WHITE home & me".
Niestety, ktoś włamał się na moje konto i usunął kilkuletnią pracę. Odzyskiwanie utraconych materiałów trwało dłuższy czas, zasięgnęłam porad kilku najlepszych specjalistów, nie udało się, konto przepadło bezpowrotnie...
Zniechęcona przykrym wydarzeniem nie miałam już siły na odbudowanie miejsca na Bloggerze, otworzyłam nowe drzwi...
Przez ostatnie dwa lata mój osobisty świat wywrócił się do góry nogami; odszedł za tęczowy most ukochany psi synuś Ramzes, mieszkanie przechodzi totalną metamorfozę, pojawił się nowy, bardzo charakterny zwierzaczek i przede wszystkim znowu jestem wolna...

Cdn...

Pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie wszystkie znajome Bloggerki, które wytrwale do dzisiaj prowadzą swoje blogi.

☆ A L I C J A ☆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz